By

My photo
Muslim. Daughter. Malaysian. Doctor-to be.

Wednesday, November 3, 2010

ame's





wishing 
ALL THE VERY BEST 
to my youngest brother ever
MUHAMMAD HAMMAN 
for your
BANK NEGARA INTERVIEW 
this sunday!
(^^)


cuba yang terbaik, semampu yang boleh.
the rest, leave it to ALLAH,
Yang Maha Mengetahui yang terbaik buat kita, dunia akhirat.
Yang Maha Berkuasa menentukan segalanya
Yang Maha Pemurah untuk memberi rezeki kepada hambaNya yang sentiasa berusaha dan beserah kepadaNya.

p/s
u make me proud ame!
excited bila tengah-tengah study maths for final exam dpt msg from u, informing me about ur interview!
and the most important part is,
the news really really boooooossst up my spirit nak study betol betol and buat yang the veryyyy bestest for my final next week! buat2 tak nampak jela word yang salah tu,hehe.. 
rasa nak jump high to the sky coz i'm soooooooo happy for u!


terus teringat trademark fahdi,
HEBATTTTTTTTTTTT! *sambil buat gaya genggam tangan naek atas sket. :)




No comments:

Followers